BILDER SOM NI INTE SETT

Shena, skoldagen började med klassråd som gick ganska snabbt sen puttelite rast och sen slöjd, har alltid hatat slöjg men nu var det bara sex st. som valde syslöjd, jag emy lina frida elina och ida ahnberg. Asso Seija har blivit skit snäll, och hon ba: Aa alla ni sex kommer på MVG! Vi ba: Jaaa!! haha iaf, sen hade vi en timmas rast+ mat och sen hemkunskap, där gjorde vi tortillas, jobbade med ludvig, Och sen var det skolfoto alla stod i ett klasrum och typ plattade håret och massor hahah, Och jag tror klassfotot blev riktigt dåligt på mig! Aja, vi får se.. Hoppas det blir bra iaf. 

Efter skolan drog jag till emy, vi gjorde smoothies, banan och hallon :) dom var skit goda, och nu kollar vi på top model och ska snart plugga. Har SO&NO läxa tills imorgon, puss♥

Här kommer gamla bilder från en dag med lina moa & emy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0