FÖRSÖKER!!!!!!!!

Heej! NU ÄR JAG HEMMA IGEN! Ska berätta om kvällen.

Jag gick till ida typ halv åtta och lämnade mina saker, trodde alla andra med skulle vara där men dom var helt SEGA! så vi kollade på film. Vid typ halv nio kom Lina och lämnade sina saker så åkte vi till ICA med moa emy och kajsa, köpte godis och sen var vi på stan och så låtsadess alla bråka med varandra haah det var skit roligt, eller alla hade damp så egentligen låtsades vi inte, sen åkte vi till moa och lämnade sakerna så länge så drog vi ut, moa ville ha brownies så vi gick till Schell, Och sen satt vi på johanorre, kom hem till ida vid 12, gick ner i källaren satt och tog bilder, snackade och allt. Sen somnade jag vid typ fem, och vaknade sex. Sen var vi alla uppe till typ halv8..... Så nu är jag hemma, ska berätta en historia sen som moa gjorde som en godnatt saga haha..


Men vet ni vad jag gör just nu? FÖRSÖKER FÅ IN BILDERNA I DATAN! Har ju redan berättat vad som är felet, försöker som FAN att få in dom jvl bilderna, men det verkar inte funka.. Aja ska fortsätta.


Jag och sahra innan nordic :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0