HAD A REALLY NICE DAY!

Ikväll har varit skit roligt, mötte tjejerna vid ica runt halv 8, sen så åkte vi till båraryd och så kom massor andra, ska jag säga alla? okejdå.. Jag kajsa lina moa emy frida kajsa alicia elin fanny christian julius eric ludvig didrik linus ludvig zoran hmmm.. tror det var alla.. Om jag kommer på någon mer så skriver jag till det så ni kommer inte veta vem jag glömde :D Ojjj nu glömde jag en person, så nu har jag skrivit dit det..

Iaf, vi grillade och badade, det var en skit rolig kväll! :) Och glömde minneskortet hemma.. nu tänker ni: men då blir det inga bilder :( MEN!! ERAN DAG ÄR RÄDDAD! kajsa hade med sin kamera så får nog tag på bildena så snart som möjligt :D LOVAR! pusshej nu ska jag sova, är trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0