HAR TRÅKIGT!

Du heter: amanda
Smeknamn: manda, panda
Låt som när du är ledsen sörjer till: justin bieber
Beroende av: blogga
Vad tror folk om dig? ingen aning
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår
Hur imponerar man på dig? att vara själv 
Brukar du skratta för dig själv? haha om något är riktigt roligt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hahah okej. Vaknade ni nu? :) 
Var bor du? gislaved!
Trivs du där? DET SUGER! 
Hur svarar du i mobilen? hej det är amanda
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: frågade när jag skulle komma hem
Antal timmar sömn inatt: inatt sov jag en timma. Men på morgonen 7 timmar
Sov du ensam: nej med lina ida emy moa och kajsa
Brukar du komma i tid: typ alltid
Hur känner du dig nu: irreterad för att jag inte får in bilderna!
Vanligaste färg på dina kläder: hmmm.. jeans och svart 
Vad tycker du om fötter: haha ingenting
Vad saknar du: SOMMAR!
Favorit dryck på morgonen: mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt ett
Är du blyg? bara ibland fall jag tycker om ngn
Sysslar du med någon idrott: nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha ingen aning
Är du nöjd med ditt liv: ja :)
Är du bortskämd: nej det tkr inte jag
Vad gör du i morgon: deppar överatt det är skola snart 
Vad är det värsta du vet? berors på vilket humör jag är på 
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad är det finaste du fått? min data och kamera hihi
En speciell dag du minns: ett datum jag inte skriver här hehe..
Du samlar på: ingenting
Vem ringer du när du är arg/ledsen: kajsabajsa
När grät du senast: faktiskt rätt längesen!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPAT! ne men satt in på mitt konto och haft när jag blir 18
Vill du gifta dig: ja. 
Vill du ha barn: Aa, 2 st :)
Är du musikalisk? jadå haha
Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk eller vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: ne
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa
Biter du på naglarna: jaaaa :(

Kommentarer
Postat av: nina

gör jag la? har inte sagt att det är NI som siktar mot stjärnorna?

2010-08-21 @ 16:26:54
URL: http://http:/ninaasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0