HOS KAJSA

Förlåt för den askassa uppdateringen idag, när jag var med emy innan så gjorde vi inte så mycket, tvingade henne kolla på klipp på justin hehe.. Sen drog vi till emy så hon kunde packa till sin match sen cyklade hon dit och jag gick till kajsa, lyssnade på justin i ipoden hihi, vad gjorde jag och kajsa då? .... kollade lite på TV sen gick vi till ica, och dit kom moa så drog vi till emys match och kollade på den, dit kom också frida. Det bleb oavgjort med 2-2 , efter matchen gick  jag och kajsa hem till henne, åt kyckling och ris :) Sen mötte vi dom andra töntarna på ICA, och seen cyklade vi hem till kajsa, kollade på film och sen satt vi på kajsas altan och snackade, sen kom didrik ahlbin och christian utanför så vi drog ut lite och snackade med dom :) Occcccch sen snackade vi om hår haha, och nu är jag hos kajsa, ska sova här inatt :) PUSS♥


jag och kajsa i båraryd på dom gamla varma dagarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0