MOAS GODNATTSAGA

Haha, Min kompis moa är sjuk i huvudet. Ni har säkert sett henne på bilder men här kommer en bild så ni vet vem det är:



HÄR ÄR DEN:

Jag, Moa, Lina, Emy, Ida och Kajsa bodde i ett spökhus, fast moa var en miljonär så hon hade inrett det skit fint, så vi alla bodde där, och ingen visste att vi bodde där, sen en dag kom en limosin och ur den steg: Usher, Christian Ronaldo , David Villa , Chace Crawford, Torres och Justin Bieber, Så moa släppte in dom i huset och hon hade tydligen kallat dit dom för att vi behövde varsin pojkvän, så kände Chace Crawford en dragning till emy, Usher till moa (som enligt henne själv var den vackraste kvinnan), Justin till mig, David till kajsa, Torres till ida och Christian till Lina, så vi alla gifte oss och åkte på smekmånad och fick barn, kom inte ihåg vad allas barn hette men vet att mina och justins hette: Drew och Vanessa haha naw så gulligt :) 

Aaah det var moas godnattsaga till oss, hah det var massor annat med i sagan men det kan jag inte skriva här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0