O.C AND JUSTIN

Hej, har inte bloggat sen ungefär runt fyra.. Känner mig elak men har helt enkelt inte orkat, vid typ kvart över 4 mötte jag kajsa i stan, vi fick runt lite, hon köpte tuggummi och sen åt vi på ole, och efter det blev vi så trötta haha, så vi la oss på en gräsmatta, det var skit skönt, men sen åkte vi hem till mig, Gjorde inte mycket, kollade på klipp på justin och snackade om honom hihi.. Iaf, Sen drog hon hem lite efter sex och sen dess har jag kollat på O.C och massooooooor klipp på justin, kan inte sluta haha.. Men nu blir det mer O.C vi hörs nog senare, puss ♥


Haha, det var ett tag sen jag la ut en ny egobild, den är tagen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0