ONE OF A KIND

Heeej! Innan jag börjar berätta om gårdagen så ska jag säga en sak: ska ringa onoff på måndag för dom har stängt, och se vad felet är :) Och om det inte fixar sig får jag damp på dom så får dom fanimig ge mig en annan kamera, men iaf.. OM DET FUNKAR så blir det som vanligt igen med bra outfit bilder, och bilder från dagarna :)


Nuuuu kan jag börja berätta. Drog ner till ica typ halv 9 och köpte massor godis med retards, sen drog vi och lämnade allt och sen gick vi vidare till Z, hade skit roligt :) Ska be emy skicka bilderna hon har för då får ni se dom! :) Iaf, sen drog vi hem runt 11 när det stängdes och var ute med hundarna, sen somnade vi typ 2.. Skit tidigt för oss men alla (förutom moa) var skit trötta.. Så vi somnade skit skönt, men vaknade åtta imorse.. tyvär inte lika roligt haha.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0