Baby baby baby ooh

Sitter i min säng och väntar på att klockan ska bli typ sex, för då ska jag till Lina, vet inte vad vi ska göra men blir la något kul, och kan la tippa på att vi går till ICA och köper godis som vanligt haha :) Inget ovanligt! Sitter också och lyssnar på Justin, där har vi inget ovanligt heller, Haha mina dagar ser alltid lika dana ut kom jag på nu!

Jaja, vet ni vad jag längtar till? NYÅR!!! Som fan, har bestämmt att vi ska ha asaballa roligt hela dagen/kvällen :) Så vi hoppas att det så också, men annars får vi ta och göra det roligt. Men är fortfarande grymt sur för att mina skor jag ville ha inte hinner komma till nyår.. Får använda dom på andra fester istället då.. 


Finaste♥

Kommentarer
Postat av: dennis

du är inte ensam om att längta till nyår ;o<3

2010-12-26 @ 00:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0