Bilder från en kväll i båraryd

Nu är jag hemma, och har hunnit städa undan på mitt rum, Och kom på att mitt rum är ALDRIG städat typ, visst det är ''städat'' men inte så skit städat som det var första dagen jag flyttade upp hit, och det är så jag älskar att ha mitt rum haha... Aja nu ska jag inte snacka om städning!

Idag ska jag inte göra mycket alls.. Ska ha hårinpackning i mitt hår typ en timma har jag bestämmt mig för iallafall, sen ska jag föörsöka få det i ordning på mitt rum (blabla städning igen) och sen plugga lite.. OJ VAD SA JAG!? Min sista pluggdag var ju i fredags........ uuups i lied, har en kompletering imorgon men sen är det inget mer alls! Aja ska ner och äta frukost nu :)



Tre coola bilder från en kväll i båraryd! Saknar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0