:)

Åt precis frukost, fast nu ligger jag och spelar sims igen, fan vilken rolig familj jag har! Min gubbe blev precis gravid, naaaaw hihi.. Älskar verkligen sims! Aa det kanske alla vet haha.....
Idag blir det nog ''simskväll'' med Lina, vet inte än men hon frågade mig precis och känner för det hehe tänk en hel kväll med sims! GÖTT! Det blir nog hemma hos lina, eller vet inte än men vi får se, hör av mig mer senare. 
Nu ska jag återgå till att spela sims, Kommer lätt spela på den här familjen senare om det blir simskväll med Lina. 

Ska räkna hur många gånger jag skrev ordet sims i det här inlägget... 7 stycken hahahh! sims sims sims , nu tio.. Aja har verkligen inget liv. Hörs senare!


hahaha kolla, erkänn det ser ut som om jag är två år på den bilden, men den är typ bara ett halvår gammal :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0