Ett bra sommarlovsminne :)

Nu är jag hemma, det tog lite längre tid än vad jag trodde haha.. men vi köpte julmust och godis och så, Som sagt har vi ju volleybollturnering imorgon, och man ska klä ut sig , klassvis och nu ÄNTLIGEN(!!!!) har våran klass bestämt sig för vad vi ska vara, så det får ni se imorgon! Min kamera har laddats över 24 timmar och den behöver bara 1,5 timmar för att vara fullladdad så den borde ju räcka imorgon ;) Haha, men nu ska jag packa och så inför imorgon så jag slipper stressa på morgonen, smart va!? 






Haha fan vad rolig den här sommarlovsdagen var, vi gick runt på ishallens tak och hängde moas jacka lite överallt så hon inte kunde ta den, högst uppe i tornet och på ett snöre mitt ute över vägen och massor sånt haha,
G R Y M T  K U L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0