Fått hem klänningen

Okej nu ska jag inte tjura längre haha.. Tror det blir alternativ två! Plus en sidoväska till. Ni får i vilket fall se kläderna dagen efter nyår, för på nyår blir det nog inte så jätte bra uppdatering! Knappt någon alls faktiskt haha.. jaja det får ni faktiskt förstå.

Dushade precis och nu sitter jag i min säng med datan i knät, as skönt sitter jag haha.. Ska la snart börja fixa mig, om jag orkar. Sen blir det att träffa tjejerna. Vi hörs sen ♥


Har fått hem den här :) Eller mamma har hämtat ut den men hon jobbar tills 12 så visar bild inatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 06:09:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0