Fråga

Du har ju haft din kamera ett tag nu, hmm.. Har för mig att det var exakt sen 29 july? ;) Kan inte du berätta lite om den, vad du tycker om den och sånt, För behöver en ny kamera och den här verkar ju vara grymt bra! Kan man använda den till att foto blommor och sånt?

Aa jag kan berätta om kameran. Jag älskar den, jag tycker att den är precis som en systerkamera fast mycket lättare att få med sig, lite jobbigt att alltid gå runt med en systerkamera så den här är perfekt, den har 14,1 megapixel. Alla bilder jag lägger ut i bloggen är ju typ från min kamera, alla från spanien är det och alla som jag lägger ut i vardags.











Här är några bilder jag tagit med kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0