God jul Kajsa


Bild på kajsas julklapp från mig.

Hejhejhej!
Ligger på golvet (vet inte varför, trodde det skulle vara skönare) för har skit ont i magen, Ska till Kajsa senare. Har inte gjort allt mycket idag, typ legat och lyssnat på musik och tittat på TV. Och just nu gör jag inget annat än.......... EXAKT SAMMA SAK. Kajsa och lina är och jobbar på ICA nu, i tio minuter till och packar varor, tycker alla ska åka dit precis innan dom slutar och handla sönder med saker så dom får packa mycket!! Aja, sen runt halv sex eller sju ska jag till Kajsa, Vet inte vad vi ska göra men det blir Tjejerna plus Eric, Ludvig, Linus och vet inte vilka mer faktiskt. Har ingen aning vad vi ska göra heller för den delen. Men tar med mig kameran as usual, Så bilder och sånt kommer när jag kommer hem igen! Har ingen aning när det blir men runt 12 eller nått. Puss

och vet inte varför texten blir liten men ni får stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0