Godmorgon

Vaknade för en stund sen, Typ en timma sen.. Ville sova länge idag, förstår inte varför jag inte kan de..

Aja, Idag ska jag som sagt städa, julbaka och sen fira jul hos pappa. Så kanske inte blir den bästa uppdateringen idag.. Men ska skriva lite tidinställda inlägg så det endå blir lite. Dagen innan Julafton är alltid den segaste på hela året, för man sitter bara och väntar... Fast idag har jag lite att göra iallafall, dom förra åren har vi julbakat mycket tidigare, fast i år gör vi det dagen innan haha, Tror vi ska baka nougatkulor, knäck och rock n' road, för er som inte vet vad det är visar jag ju bilder senare, Längtar tills imorgon så jag får träffa alla mina bebiskusiner! Ska ta mycket bilder som antagligen kommer upp på julaftonkvällen eller dagen efter! Puss♥


HAHAHAHAHA jaja man får la bjuda på sig själv i bloggen hahaha så ful...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0