Godmorgon

Gick upp typ 10 typ.. Sen dess har jag bara suttit vid datan, inte orkat blogga & kollar på TV. Nu ska jag ner och dusha, och tänkte bara säga att jag ej tänker blogga förrens jag har många fler kommentarer på inlägget under! Hehe nä men allvarligt ni kan faktiskt vara snälla och hjälpa mig, har ju ångest!!

Just nu står det 6-9 till alternatvi 2! Men ni kan gärna hjälpa till.. Ni får ju en länkning om ni har blogg.. Länkar det imorgon så det är fortfarande hopp om att bli länkad haha!

Aja, sitter på mitt golv nu och ska ner och dusha sen städa undan lite mer på rummet. Vi hörs sen, OJ SKOJAR DET GÖR VI VERKLIGEN INTE! Om ni inte kommenterar =)


Hoppas denna sötisen hinner komma innan nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0