Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig, har haft 32 besökare sen efter 12 och inte en enda jävel som svarat på inlägget under detta men ni får gärna vara små söta änglar och göra det!

Aja, jag tyckte verkligen om min nya header som ales gjorde :) Hade den andra typ ett halvår så kändes skönt med en ny nu, men hon blev inte nöjd och säger att hon ska göra om headern på måndag men vi får se om jag vill det för blev faktiskt nöjd med denna, eller så har jag denna ett tag och sen byter till en ny om nån vecka.. Aja på måndag är det volleyboll turnering och vi har äntligen bestämt oss för vad vi ska klä ut oss till nu! Det får ni reda på på måndag eftermiddag då det kommer bli en FET bildbomb! Hoppas jag, ska iallafall ta med mig kameran sen får vi se hur mycket bilder det blir.. Ska försöka ta så många som möjligt, aja här får ni en bild på min klass och sen säger jag godnatt!


Inte hela klassen men nästan :) Coooolingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0