Hejsan svejsan

Har verkligen panik för vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på nyår..........!! Svårt att bestämma mig.. Men det fixar sig alltid, om mina skor kommer då ja.. 

Jaja ska inte babbla om skorna,nyår eller kläder mer..

Inte gjort så mycket idag, ätit,druckit cola och suttit vid datan, mycket intresant dag! Imorgon ska jag och tjejerna sova hos min moster, eller inte alla för vissa är LATA och sånt haha.. Sen är det bara torsdag och sen nyår! Haha där snackade jag om nyår igen.... Förlåt. Ska försöka uppdatera bättre imorgon♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-29 @ 03:57:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0