Home sweet home!

Kom precis hem från Lina, när vi kom dit gjorde vi typ ingenting, spelade spel över ipoden, jag på min och hon på hennes systers, haha inget liv! Vi hade lika väl kunnat sitta hemma och göra det.. Jaja, Sen kom Ida och då gjorde vi fortfarande samma sak, sen kom Elina så vi gick ut med Eric, Ludvig & Linus, vi gick till ICA och mötte upp Moa på vägen, Köpte mat haha.. Sen började vi vår långa resa hemmåt! Fast den gick ganska snabbt.. Först åt vi, sen gick elina och så tittade jag,moa,lina & ida på twiligt - Eclipse! Grymt bra, haah tror aldrig jag har skrattat så mycket under en film..

Här får ni två otroligt suddiga bilder från idag!



Lina på den första, Och ludvig & linus på den understa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0