Husdjur - dag 5

Mitt första husdjur var mina älskade fiskar som jag hade när jag bodde tillsammans med båda mina föräldrar, och dom fick MAAASSSOR små bebisfiskar, men fiskarna åt upp dom? Aah lite konstigt. Sen så dog alla så då begravde jag dom utanför min trädgård haha! Sen något år efter när jag mamma och josse bodde i en lägenhet fick vi varsin hamster, först fick jag en jätte konstig hamster som bets och höll på som fan!

Så bytte den mot en SÅ JÄVLAR SÖT hamster, Ida hette den. Den var sååå söt, låg alltid vid mina armar, asso om jag hade långarmad tröja låg den inuti min tröja längst ner vid armen, sen dog den och typ LIPADE SÖNDER hah :( Och sen har jag haft en kanin, Mimmi :) som fick kaninungar, fyra tror jag det var, så jävlar söta! Aa och nu har jag en katt, doris heter den :)


Älsklingen hihi, Min katt för er som inte förstod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0