I can see a better day.

Ska ner och äta nu sen kolla på scrubs, Godnatt vi hörs imorgon! Då det äntligen är helg, fan vad jag hatar skolan meeen det bästa är att efter helgen är det två skoldagar sen LOV! Fast vårat lov är bara 19 dagar :s det är grymt lite, man borde ha slutat typ den 10:e och sen börjar nån gång i februari, för lovet kommer säkert gå på en sekund.. Aja under jul-lovet har jag bestämt att vi ska lana, vi får ju se hur det blir med det men ska försöka få mina efterblivna vänner lyssna på mig! Godnatt, ups blev ett ganska långt inlägg men kunde inte sluta hihi.. 


Sist vi lanade var hemma hos mig, som ni ser på bilden.. Och det var ju inte så jätte lyckat kan man inte säga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0