I want sommarlov

Inte varit så bra uppdatering idag, Men har som sagt haft fullt upp med plugg och har varit framme i ''stan'' med, Idag är ju också min sista plugg/läx dag, eller det var.. Men det blir imorgon för ska skriva klart min deckare imorgon, sen blir det inget mer plugg under 2010! SKÖNT! Sen 2011 blir det maassor.. Börjar ju gymnasiet, längtar verkligen inte för vet inte hur det kommer bli. Allt kommer vara så annorlunda, kommer inte gå i samma klass som mina tjejer, inte ens i närheten av dom :o eller det berors på.. Har tänkt på hotell & turism till gymnasiet, men om jag inte gillar det blir det Samhäll med emy, ida och kajsa :) Men skulle hellre gå kvar på lundåker kan jag ju säga..


SOMMAR♥

Har bestämmt att sommarlovet 2011 ska bli ännu bättre än 2010 med mina tjejer! Haha om det ens går.. Men har bestämmt mig för det iallafall.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0