Min bästa vän - dag 7

Min bästa vän är Kajsa som dom flesta vet. Här har ni hennes blogg.

Vi har varit bästa vänner sen typ lite innan sommarlovet förra året, fast vi har ju tjaffsat och sånt lite emellan men utan bråk är det ju typ ingen äkta vänskap eller vad man säger, man kan ju inte vara sams hela tiden! Aja, det bästa med Kajsa är att jag alltid kan prata med henne och att hon vet att hon alltid kan prata med mig. Och om jag behöver snacka med någon är hon den jag pratar med. När vi umgås,själva är vi inte så jätte oft, men när vi är det så snackar vi för det mesta om Justin haha.. Chockade? Njaaa inte så va? Haha och sitter vid datan, äter och typ kollar på klipp/bilder på justin :) Så där har ni vårat liv tillsammans.. Justin!? Ne men det är ju bra att ha en bästa vän som gillar Justin precis som jag för då kan man alltid snacka med henne om honom, Haha ah så ni vet är det ju inte därför vi är bästisar..

Menmen, Sådär :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än det där.















Iloveyou♥


Kommentarer
Postat av: kajsa:D

naw, i love you 2!

2010-12-10 @ 16:07:27
URL: http://kajsasahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0