Min skolgång - dag 17

Från lekis till sexan gick jag på sörgårdsskolan, Och det här var min klass:

Haha ni behöver inte kolla på mig, ser skit liten ut.

Iaf den här klassen gick jag i från lekis till sexan, Under dom åren har mina bästa vänner varit: Ida, Sahra, Evelina, Jesper Annie & Filip. Blev jätte ledsen när sexan tog slut.. Haha kom ihåg vår skolavslutning, alla grät...

Sen i sjuan började jag i den här klassen:

Skolfotot i sjuan, Haha fyfan för det..

Iaf, I sjuan så hade jag inga bästa vänner, I åttan:

Så var mina bästa vänner Ebba Lina Ida Kajsa & Martina. Sen i sommarlovet blev det bajs och allt blev failat så umgicks inte med dom längre.

Nu i nian:

Så är mina bästa vänner Kajsa Lina Ida Emy Moa & Frida, Som ni flesta vet.. Vet inte riktigt med vad jag ska berätta mer om min skolgång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0