Mina barndomsvänner - dag 8

Min äldsta barndomsvän är Emelie kristoffersson, Henne har jag känt i hela mitt liv och vi kommer alltid vara bästa vänner fast vi inte snackar så ofta längre, eller umgås för den delen heller, Kan inte komma ihåg sist vi var men sist vi träffades var i anderstorp i typ mars eller april.. Så ett tag sen. Hittade ingen bild på oss så här får ni en på henne:



Sen tänkte jag skriva om Annie håkansson, Haha vi träffades första dagen i lekis och var oskiljdbara i fyra år ungefär, vi har jätte många minnen men kommer inte på alls många faktiskt.. Men hon är och var min första bästa vän, Vi hade alltid roligt ihop men sen så växte vi ifrån varandra eller vad man ska säga..


Hahahahahah fan vad fuuuula vi är hahahahah aja , gamla minnen :) Var lite blondie där, fast hade redan börjat färga mitt hår mörkare där :0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0