Mina föräldrar - Dag 3

Mina föräldrar heter Jenny och Daniel, Och dom skildes när jag var sex och gick i lekis, var skit ledsen när dom skildes men nu har man lixom vant sig att dom är det. Mamma bor på sörgårdsvägen i sörgården och min pappa bor uppe vid sjukhuset, vet inte vad gatan heter, Och jag är för det mesta hos mamma, händer ibland att jag är hos pappa men det blir inte så ofta. Pappa jobbar på gymnasiet i gislaved, och det suger eftersom att jag börjar där om ca. 9 månader, pinsamt att gå på skolan pappa jobbar på haha.. Och min mamma jobbar i anderstorp. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än det här, Eller hmm.. Mamma är 36, eller fyller 36 på julafton och pappa har redan fyllt 34 den 17:e juli :)




haahha min mamma ser ut som en tjurig tant på bilden :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0