Oh nana nana nana nana

Snackade nyss med Kajsa as länge men somnade nästan i telefonen så ska gå och lägga mig nu! Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. Hoppas på något kul iallfall. Ska bli grymt skönt att somna tidigt idag för har fått lida hela veckan, 9:an är verkligen a pain in the ass.. Hatar verkligen skolan, Ska bli gryyyyyyyymt skönt med lov nu. Bara måndag & tisdag kvar sen är det onsdag och det betyder inget annat än JUL-LOV! Och två dagar senare julafton.. På måndag ska jag och Kajsa handla julklappar med, Ska köpa till mamma, pappa, mina bröder och min syster. Kajsa har jag redan köpt till.. Kan tyvär inte säga varför meeeen det får ni reda på senare någon gång efter julafton, Aah det här skulle bli ett ''godnatt'' inägg men det blev visst lite längre.. Aja nu går jag och lägger mig, Godnatt♥


Goodnight everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0