Om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften? – Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej 
4. Dog någon som stod dig nära? – Nej inte riktigt
5. Vilka länder besökte du? – Spanien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? – Samma vänner♥
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? – Hmm.. Några datum i Januari,Och hela sommaren
8. Vad var din största framgång 2010? – Ingen tror jag..
9. Största misstaget? – Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – Ja
11. Bästa köpet? – Min kamera
12. Vad spenderade du mest pengar på? – Godis typ..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? – Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? – Alla justins låtar, men spec. Baby
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? – Tatt vara på tiden..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? – Vet inte
18. Hur tillbringar du julen? – Med min familj
19. Bästa sommarminnet? – Dagarna i båraryd!
20. Favorit på TV – Desperate
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Pengar
22. Något du önskade dig men inte fick? – Vet inte!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? – Åt på chili thai & var med några
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Jadå
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? – Hmm.. ingen aning
26. Vad fick dig att må bra? – Mina vänner
27. Vem saknade du? – 
28. Har du träffat någon ny värdefull person? – Ja det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0