Sometimes I get you

Ligger i min säng och fryser som in i....... Är grymt trött för somnade vid 20 i 4 idag (!!!!!!!!!!!!!) förstår inte varför.. Gick och la mig kvart i elva men endå tog det så lång tid för mig att somna.... Konstigt, Så känner på mig att jag kommer somna tidigt idag, Imorgon är ju sista skoldagen och det känns så grymt skönt säger jag bara, Ska bli skit gött med lov.

Jag och min syster har bytt mobil nu en vecka, Och ska radera alla smsen nu, Det tar en jävlar tid.. Men hatar min mobil, asso min touch, kan visa på bild vänta:


Aa den över mig, den är ju bra och så men jag tycker inte om att ha touch längre, grymt jobbigt! Så ska ut på mobiljakt i mitt hus och titta om jag hittar någon jag kan ha, Hade gärna bytt med mamma.... (Hon har en iphone) fast på ett sätt vill jag inte ens ha det.. Aja trevlig information va? Ska leta mobil sen sova tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0