FUCKING ÅMÅL

Hejsan svejsan :)

Kollade på fucking åmål för ett tag sen, filmen finns på youtube så ni vet! Sök på : fucking åmål del 1. Så när den är klar kommer det upp allternativ med del 2, 3 o.s.v. 

Nu sitter jag uppe i TV-rummet och har nyss spelat sims, gjorde ett skiiit fint hus som jag kanske visar någon dag. Ska iallafall ner nu och spela något med mina mina kusiner och mina bröder, blir la fotboll eller hoppa studsmatta, det är det ända dom vill göra typ haha. Men det är skit fint väder iallafall, blir havet imorgon, ska bli skit skönt!



haha tänkte inte på att jag va med på bilden så aa ni ser ju hur den blev haha! Men har iallafall ny mobil, eller det är jens egentligen men lånar den, jens är min mosters man :)

Kommentarer
Postat av: Q E N D R E S A

MEN DIN MOBIL DÅ!? :O

2010-07-16 @ 20:17:47
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0