GÅRDAGEN:

Sheeena, kan berätta lite om gårdagen, mötte sahra runt 9 eller 8 kom inte ihåg när haha, vi åkte buss in med två andra killar till stan och åt glass på mc donalds, sen på vägen hem så satt det två killar och höll på att snacka, dom var skit fulla, så dom ba:

''Hallå jag kan inte köra imorgon''*
'' Men du äääääät min skit då ''
'' Jag ska sitta och dricka tills fyra imorgon på dagen ''
'' Men du, kan inte du äta min skit '
'

Haha, Så höll dom på så skit länge, iaf sen när vi kom tillbaka gick jag och sahra till japans och åt glass, eller jag köpte mjukglass, sen satt vi på stranden tills alla myggor åt söööönder oss.. Sen gick vi till mig och åt chips, cheesbolls, dipp och jordgubbar hahaha, Bra konbination! Nu ska jag sola, see you later, aligator.


emy, jag, ebba och moa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0