GISLAVED SUGER

Ska antagligen åka hem ikväll eller imorgon på morgonen, vill helst åka ikväll ! för om jag åker imorgon på morgonen så försvinner en hel dag men om jag åker ikväll typ vid nio så är jag hemma på morgonen vid nio så kan jag packa upp och sånt sen va ute, plus att om jag åker imorgon på morgonen, då kommer jag dö av värmeslag, för det börjar bli varmt runt 12 och sen är det varmt hela tiden i bilen, så fyfan för det. Åker ikväll eller inte alls. Har faktiskt lust att aldrig åka hem, här borta känns det som att det inte finns några problem alls, till skillnad från gislaved.

Kajsa kommer iaf hem på söndags kvällen, emy åker typ på tisdag eller onsdag, så från ons eller något är det bara jag och mobbade moa hemma :) Så vi får la hitta på någonting. 

PUSS


bara för det fick det bli en bild på moa för jag skrev om henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0