GODNATT!

Förstår inte varför jag är så trött på kvällarna, brukar inte vara så trött, men med tanke på att jag gick upp vid 8 imorse så.. Fast jag somnade ju halv 11. Så det är ju nästan 10 timmar.. Är iaf trött nu och täntke gå och lägga mig nu.. Ska åka till havet imorgon, idag (eller igår, för den är över 12) var vi ju i sjön och det var skit skönt där, men havet ska bli ännu skönare! Ska försöka sola framsidan imorgon med, asso magen, låren m.m, för solar alltid på magen så är brun därbak på ryggen och vit där fram haha helt fult. Men det är skönare att ligga på magen.. men nu blev det ett ganska långt inlägg så hann bli ännu tröttare! ... Så time for bed!



hah rätt så gamla cambilder, men har ju faktiskt ingen kamera än så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0