HEJ OCH FÖRLÅT.

Heejsan, kan berätta lite om gårdagen, vi var ute och gjorde inte mycket, bakade hos emy och var vid lundåker och satt och snackade, moa sjöng och vi spelade in haha, riktigt vackert :) Sen kom jag hem vid 12 och skulle blogga men nää internet funkade inte, och när det inte funkar brukar jag alltid kunna bara starta om det så funkar det direkt! men näää... sån tur hade jag inte, så det blev ingen bloggning igår, och vi tog faktiskt bilder igår, som emy ska skicka, och om jag är hos henne sen kan jag lägga in dom

MEEEN.. nu kommer en dålig nyhet: mitt trådlösa internet funkar inte, det funkar när man sitter vid mamma och martins data men det trådlösa funkar inte, så kommer inte kunna blogga från min egna data så tills den har börjat funka igen blir det inte bra uppdatering, tyvär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0