HEMMA NU!

Till Anna som inte såg klippet under, så har jag fixat det nu!

Iaf, Japp nu är jag hemma och mitt trådlösa internet funkar för fullt (y) 

Igår sov jag hos moa som sagt, med emypemmy, vi var ute och så sen mötte vi jimmy så han hängde med och så var vi hos moa och typ snackade och gjorde massor saker haha. Sen somnade jag runt halv 5 och dom somnade halv 6, Och jag och emy vaknade runt halv 1 men då sov moa för fullt, så vi gjorde inte så mycket, hon drog upp runt halv 2 och sen vid halv 4 åt vi jordgubbar och glass, hehe bra frukost! Nu är jag iaf hemma och ska framkalla bilder! För ska nämligen byta rum och så, men allt det händer nästa vecka typ, eller om två veckor kanske, men då har jag fått min kamera så det kommer komma upp bilder på mitt nya rum, som ska vara lila hehe (A) Världens finaste färg!


en liten cambild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0