LINA SUGER

Shena, förlåt att jag inte uppdaterade mer igår, kan skriva lite  nu vad jag gjorde igår..

Var ute med linus ludvig jesper och lina, vi var på hagön och på stranden, haha det var faktiskt roligt :) Ludvig bärde mig upp o ner höll på att dö haha, iaf kom hem ganska tidigt och låg och kollade på O.C tills jag somnade, Och imorse vaknade jag vid kvart i 11 och vid lite över 11 gick jag ner till stranden med lina, badade och solade och kom precis hem, ska ut sen igen med lina :) hörs senare eller imorgon,

Vet att uppdateringen inte precis är den bästa men när jag är här vill jag va utan internet :)


min älskling <3

Kommentarer
Postat av: julia

den bilen är så söt på honom! :D

2010-07-26 @ 15:35:27
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0