PICKNIK MED MINA BRÖDER

Heej, mitt internet i stugan är liiiiite konstigt, det funkar då och då så man får anpassa sig efter det, nu funkar det iaf och så tänkte jag berätta lite om dagen :)

Vaknade vid 10 och låg och sov tills halv 12 igen, och sen satt jag i en solstol och lyssnade på justin i en timma typ, det var verkligen skit fint väder idag! Sen gick jag och la mig i sängen i tre timmar och kollade på O.C, då var klockan fyra, och då gick ja och la mig igen och vaknade vid typ halv 8, Och då gick jag typ en...

jordgubbskick! Så gick till affären och köpte två paket jordgubbar, en marabou och grädde, så satte jag och mina två bröder oss på en filt och åt jordgubbar, smält choklad och grädde, det var skit mysigt hihi :)


mina älsklingar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0