SLEEP TIGHT

Suttit i typ två timmar nu och laddat ner musik, fick över 150 st sammarlagt, plus att moa och natasha har skickat massor till mig, så nu har jag så jag klarar mig, orkar inte sitta mer idag så sitter nog mer imorgon, men ska nog ut och bada imorgon.. Blev ju inget idag p.g.a vädret.. Så hoppas att det blir fint imorgon så man kan BADA! eller aa sola och sånt. 

Ska lägga mig i sängen och smsa och lyssna på musik nu tills jag somnar, är ganska trött faktiskt, sov ju inte mycket i bilen utan bara när jag kom hem. Så nu ska jag försöka sova, puss & godnatt!


längtar tills jag får dig beby :) Då kommer det upp bilder/dagens kläder m.m nästan varje dag, its a promise! Blir nog svart btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0