OCH HÄR KOMMER DOM ....


Vilken är din favoritfärg? LILA!

När fyller du år? 22;e september

Vilket rum är det du ska byta till? Jag och min syster ska byta rum.

Hur sminkar du dig nu under sommarlovet? Dom flesta dagarna har jag inget smink alls, men när jag sminkar mig så har jag mascara och solpuder

Hur sminkar du dig när det är skola? Ibland inget och ibland mascara och mineralpuder

Hur sminkar du dig på fest? Lika dant som vanligt bara att jag lägger till lite mer av allt, plus ögonskugga.

Har du färgat håret? Ja, ganska många gånger faktiskt

Är det sant att du är blond från allra första början? Haha, ja det är sant.

vill du ha nått husdjur? såfall vilket? sånt litet såfall? Skulle vilja ha en hamster

vem gillar du? inte justin bieber får du inte säga. & du måste faktist säga en Jag gillar ingen, även om jag hade gjort det så hade jag inte skrivit det på bloggen!

hur har sommar lovet blivit? Hitills har det faktiskt varit helt okej, bara vädret som är lite fel..

favorit mat?
Chili thai!

hur är det med killarna?
Haha, det funkar men är singel.

Hur gammal är du?
15 i september

Vad brukat du göra på din fritid?
Vara med kompisar, plugga, blogga och sitta vid datan.

Hur ser dina betyg ut? Just nu har jag G i allt förutom i teknik där jag har VG, har sänkt mig somfan så det ska jag jobba upp mig i nian!

när börjar du skolan igen?
23;e augusti :(

Vilken klass går du i? Ska börja 9D

Ditt favorit djur? katt

Favorit godis? choklad

Senaste kille?
Johan.

Vad är ditt längsta förhållande? mitt längsta seriösa förhållande, ca. 2 månader.

Hur många syskon har du? tre stycken

Har du någon bästa vän?
Varför är du inte med sahra i anderstorp mer? Har ni bråkat?
Har du någon bästa vän? Ja, Kajsa :)

Varför är du inte med sahra i anderstorp mer? Har ni bråkat? Nej jag vet faktiskt inte, men var med henne en stund nyss, hon har stuga vid mig, och nej vi har inte bråkat.

Du har varit väldigt mycket med moa och emy på sista tiden, är det dom som är dina bästa vänner eller vem e det som e det? Ja nu har vi faktiskt varit ganska mycket men nej vi är inte bästa vänner, Moa och emy är bäsya vänner :)

älskar du mig haha? Ja

betyder jag mera än dina vänner? Vänner betyder ju alltid mer än familjen. UPPDATERING: fel såklart haha, det ska vara tvärt om!

vem betyder mest i familjen? du får bara välja 2. Kan inte välja två, alla.

vem skulle du dö för? Min familj och mina närmsta vänner.

tycker du julia andersson är söt? Ja haha vilken fråga, varför undrar du?

tycker du stina runesson är söt? samma svar som där uppe.

vad tycker du om mig /anna? Rolig snäll, lätt att snacka med och söt.

Vad tycker du om mig? Säg ärligt. / julia? Snäll, skitsöt och rolig.

Älskar du din familj? Vem gör inte?

visst tycker du jag är bäst och inget annat än bäst bäst bäst? Kajsa? You suck.


Vad skulle du göra för att få bli tillsammans med justin bieber för alltid? asso gifta er och allt, skulle du flytta från sverige? Haha ja jag skulle lätt flytta från sverige, hatar endå landet och att gifta mig med honom skulle vara en dröm.

Vad var det som gjorde så du började gilla justin bieber? Hans texter, sättet han ser ut, snackar på, hans klädstil och speciellt sättet han snackar om tjejer på!

Tycker du det finns någon snyggare än justin? Enligt mig så gör det inte det!

tycker du synd om dig sj nu när justin är ihop med mig? Du borde tycka synd om dig själv som är så mobbad.

Vilka bloggar läser du dagligen? Det är rätt många, kenzas, fokis, kissies, dessies, paow, tyras, justindrewbieber, matildakjellgren, beautyfreaks, nikolinas, sofies, denises, josses, kajsas och sen är det la några fler som jag inte kan tänka på just nu..

Varför började du blogga? För var rastlös, hade ingenting att göra när jag satt vid datan och var intreserad att att läsa andras.

Hur många olika bloggar har du haft?
Det här är min andra blogg, min första hette. www.amandalekman.blogg.se, så inte så stor ändring.

När började du blogga första gången?
Sommarlovet i sexan, i juli :)

Vem gör dina designer?
Nu på senaste tiden är det ales som gjort dom, innan gjorde sahra några åt mig och sen har julia gjort någon med.



Såååååådär nu var det klart!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ni på lundåker börjar faktiskt skolan redan den 19 augusti :)

2010-07-27 @ 09:53:45
Postat av: julia

naw, detsamma amanda! <3

2010-07-27 @ 16:02:41
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: julia

naw, detsamma amanda! <3

2010-07-27 @ 16:02:48
URL: http://mittparadiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0