VÄRLDENS BÄSTASTE DRÖM

Hade jag inatt, drömde att justin kom vilse i sverige och jag var ute med mina hundar, som jag inte ens har men iaf, aa så mötte jag han och vi typ snackade och han hade ingen stans att sova så jag sa.. okej hejdå. HAHHA skojar, skulle hellre tagit livet av mig, iaf så han sov hos mig och så var vi uppe hela natten och låg och snackade, sen strulade vi ! JAAAAAAAG DOOOOG I SÖMNEN, haha asso av lycka, iaf, sen typ nån månad senare blev vi tillsammans och sen när vi blev äldre gifte vi oss och han var min för-all-tid ♥ det är allvar den bästa drömmen jag någonsin haft hah..



Kommentarer
Postat av: Q E N D R E S A

HAHAHAHAHAHAH fortsett drom gumman.

2010-07-21 @ 17:20:09
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0