BACK DOWN TO EARTH

Orkar faktiskt inte börja plugga än.. Gör det när mamma åkt till jobbet och mina bröder är på dagis, för då är det tyst här.. Kommer nog också ta med mig en hel del saker till spanien för där kan jag ju med plugga.. 

Aja, åt nyss mat och nu håller jag på att städa undan lite på rummet, för hatar att ha det stökigt men endå hatar jag att städa haha.. :)

Och nu sitter jag och lyssnar på Justin, hihi inget ovanligt.. Och sitter typ på msn samtidigt som jag städar, sen när jag är klar med att städa tror jag att jag ska skriva lite olika bloggar jag läser, för det var en som kommenterade och undrade om jag kunde göra det, så gör det när jag städat klart!


Grekland när jag var typ åtta år haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0