Bilder från göteborg

Nu har jag fixat mig, kanske tar outfit bild om jag orkar men nu kan jag ju berätta om dagen igår:

Först gick vi ju i skolan tills halv 1 sen åkte bussen, skolan var tråkigt.. Vi hade tre lektioner och det var dom tråkigaste av dom alla SO, NO och spanska :( Iaf, sen åkte bussen haha, målade linas naglar och yup lyssnade på justins nya album♥ Och sen när vi kom fram gick vi i nordstan, gick i affärer och typ åt haha :) Sen skulle man vara utanför göteborgsoperan vid typ sju.. Men vi kom lite senare så vi fick typ springa hahha..

Den där teatern var i tre jävlar timmar.. Haha den var inte ens rolig men inte så jätte tråkig heller, typ somnade och så skrattade jag och ida åt han som håller på med en pinne och ska styra dom som spelar ett instrument, det såg ut som om han hade damp helt seriöst hahaha

Sen runt 20 i 11 var den klar och då åkte vi bussen hem, hahahahahhahahahah den var rolig.
Sen kom jag hem runt halv 1 och somnade halv 2 men orkade faktiskt inte blogga.. Här kommer bilder från igår:




























ugly hahahahah men skitsamma








<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0