Hos ida

Kom typ precis till ida, eller det har tagit lite tid att välja vad vi ska se, men det blev playa del sol. Sesong ett. disc 2 :) Trevligt att veta, är ganska trött så kommer inte precis orka vara uppe jätte länge till, men längtar tills jul-lovet när vi ska lana! Då ska jag vara uppe en heeeel natt, var faktiskt jätte länge sen vi gjorde det :( Och nu är helgen slut med.. Borde vara helg måndag, tisdag, onsdag, torsdag fredag och sen skola lördag och söndag, fast då hade söndag varit som fredag och fredag hade varit som söndag..

Haha ni ser hur trött jag är, förstår knappt själv vad jag skriver.........

Det kommer fler bilder senare,  asso idag fast på morgonen eller dagen. IMORGON HAR JAG HEMKUNSKAPSPROV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0