HOTHOT

Hejsan, jag er framme, eller jag kom ju fram igar typ vid 1, fast sog att kajsa hade varit en angel och gastbloggat haha, igor gjorde vi inte so mycket, log vid poolen och badade/solade, sen or vi ute och so po kvallen, och somnade valdigt tidigt for hade ju varit uppe sen halv fyra haha.. Men gick upp tidigt idag och har varit po stranden och so, och lugit vid poolen och typ atit glass/mat haha, ska typ upp po mitt hotelrum nu och fixa mig och so, sen ska vi ut ikvall och ata och so,hah lite jobbigt inlagg kanske men har inte alla bokstaverna po detta tangentbord, sitter vid en spanskt (H) Men ska forsok uppdatera lite do och do, hoppas ni fryser i sverige hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0