THERE GOES MY BABY

Haha råkade kolla på fel sak så trodde inga av mina tidinställda inlägg hade kommit upp men nu såg jag att dom hade det :) Har pluggast SO/NO nu i nästan en timme, ska börja packa och sånt så jag har det klart, sen ska jag äta och sen vid sex typ, eller lite innan ska jag till kajsa. Lana där :) Fast vi ska ut med dom andra tjejerna först sen dra hem till henne på kvällen, så uppdaterar senare ikväll och kanske innan vi går ut, min data ska ju med till kajsa så då blir det mer bilder från kanarieöarna! Hehe, det är en del.. Men det är ju bara bra för ni brukar klaga på för lite bilder......... Här får ni en till sålängre, nu ska jag packa! C ya later aligator



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0