BARA EN VECKA KVAR

Kajsa drog hem för ett tag sen, så jag och lina typ låg och sov haha, och pluggade. sen gick vi upp till Q8, köpte en tidning, kan visa sen :) Och sen drog jag hem, ska typ läsa tidningen nu sen gå och lägga mig, är skit trött.. Men uppdaterar såklart innan det ;)

Imorgon är det måndag igen.. Boring med skola fast skönt med sovmorgon tills 10 över 9.. Fast på något konstigt sätt går veckorna skit snabbt, och vet ni? Sista skolveckan på tre veckor nu hehe, ska sköta mig hela veckan hihi, har fan inte tänkt på att det bara är en skolvecka klart, sen är det lov, och är hemma måndag, tisdag, onsdag och torsdag på lovet, sen på fredag DRAR VI! Aja, ska inte babbla mer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0