FREEZING

Heejhej, kom precis innanför dörren,eller aa kom hem fem i halv, så för ett tag sen :) Abbe och hebbe är här hihi, passar dom :) För er som inte vet är det min mosters hundar.

Aja, åt ju ute på med kajsa på victoria, fyfan åt typ lite strips och sen en bit av pizzan sen orkade jag inte mer, blev aaaaas mätt. Sen åkte vi till ICA och dit kom ida, och så sa moa och hon, frida, elina skulle komma :) Så jag ida och kajsa gömde oss bland backarna med dricka, så moa fick typ damp, aja.. Så köpte vi godis och så, åkte hem till kajsa och kollade på TV

Sen hörde vi att dom i ''Kungar av tylesand'' var här, så jag och ida stack till gisleparken och kollade runt men hittade inte dom,men har iaf han jocke i tylesand, hans nummer :):) Ska stalka han haha.. 

Aja, sen stack elina och ida hem så vi andra drog ut med Klang, Oskar och Chrille. Vi typ gick runt och sånt. Sen kom jag precis hem, och sitter och äter cleimentin :)



Emy och moa

Märkte att det blev ett långt inlägg, men tycker ni borde läsa :) För snart kommer maaassor bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0