GODNATT

Kan fortfarande inte förstå att vi kommer vara i samma land, helt jävlar cooolt! Aja, ligger och kollar på Scrubs nu, är ganska trött så ska nog snart gå och lägga mig.. Men bloggar nog innan det, om jag inte gör det så är det för att jag har somnat haha.. Men så ni vet kommer jag inte uppdatera något imorgon på dagen, eller skriver ett tidinställt inlägg och sen hörs vi genom riktiga live inlägg, (haha fult det lät) när jag har pluggat klart :)



Nä nu blev jag trött, orkar inte blogga mer idag. Pusshej!

Så ni vet så kommer det upp ett inlägg imorgon som jag skriver nu.

Kommentarer
Postat av: felicia

du har världens finaste hår !

2010-11-21 @ 20:47:44
URL: http://feliciarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0