HAR MUSIK

Har musik men jag, ida, emy, ebba, frida och lina :) åt nyss kyckling. haha ida och lina typ dampade för dom bara fick em kyckling haha.. Men nu har vi iaf musik och vi spelar gitarr haha det går inte så jätte bra för mig .. Spelar knocking on heavens door och det går faktiskt bra! Och nu måste vi flytta från dramasalen för några ska ha tyska prov där :s man har väl inte tyska prov i en dramasal? Men vi fick iaf sitta i teknik salen hihi. Tror jag ska rita lite eller något för det fanns inte gitarrer vill alla så har inget att göra.. Men just nu är sead här(vår lärare) så får rita sen ist när han har gått :) hehe vi kanske hörs sen! Om jag har någon stans att blogga. Hejdå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0